Saturday 14 April 2012

Tanah untuk dijual...




Bulan lepas dapat aku tengok tanah yang untuk dijual kat johor...3.75 ekar untuk 160k, Phew..dah ada sawit so tinggal nak tuai jerrr. Tanah merah..


Tapi aku tak jadi amik sebab hasilnya kurang, just tanah merah ( owner kata boleh jual )..tapi tak cukup untuk cover bulanan bayar kat bank. at last tak jadik gak sebab tak berbaloi. mana nak dapat hasil lagi.

Tujuan aku beli tanah sebab takda tempat aku nak invest. nak main saham tak tahu. Emas, ilmu kurang lagi. rumah aku dah ada sebijik so cuba layan tanah..ianya akan sentiasa meningkat...


So aku cuba la risik-risik tanah...tapi aku yakin sangat sebab dah banyak contoh tanah memang berbaloi-baloi bila beli. tengok umah sudahlahhhh

Jika ada yang berminat boleh amik tanah atas. Just hubungi aku.tanah terletak kat Ledang Johor...tak tahulah sekarang dah ada orang amik ke belum. contact aku dengan e-mail kat atas.

Ok..nak melabur kena ada ilmu. jangan main terjah.



No comments:

Post a Comment