Friday 13 April 2012

Cuti-cuti..



Cuti lagi aku hari ni...Bini aku keje.so tinggal aku dgn anak aku. Phew...aku hantar anak aku kejap kat baby sitter then pg jumaat plak.singgah jap kat celcom sebab nak upgrade simcard sebab dah corupt...Itu jerlah aktiviti aku menjak cuti aku tak selari dgn bini aku. cam biasa penang cuti hari Sabtu dan Ahad tapi aku keje kat Kedah yang cutinya Jumaat dan Sabtu. Ahad kena keje. Tu yang bosan sikit. kekadang aku bawak gak anak dan bini aku ke tempat keje sebab nak lepak dengan famili ...

Tadi dapat call dengan ibupejabat. Isnin 16 April pagi sampai petang ada meting kat ibupejabat. Wei...apa ni...ahad dah nak gerak..Hilang masa bersama dengan keluarga lagi..apalerlah nak jadi dgn aku yang keje tak menentu ni....tapi dah ini yang aku nak...

Ini yang buat aku nak keje sendiri..


hehehe


No comments:

Post a Comment