Monday 16 April 2012

Survey rumah



Sementara metting kat serdang ni, aku survey rumah berdekatan. sajerrrr. test kot jumpa rumah murah kat sini. Jumpa apartment. harga 120k. Luas 860 sqft...Phew.tanya bini ok kaaaaaa? dia ni ok jerrr sebab  pakai nama dia. lgpun mungkin bulanan dalam 550 jerrr.

Aku ni mana tahu pasal rumah...sajer jer survey sebab ramai cakap sewa sini ok. So aku pun rasa boleh kot invest. bak kata orang jangan bagi duit kita dormant. Betul ka?...huhuuhu. So aku rasa boleh kot..apa-apa hal tanya bini dulu sebab kewangan kitaorang walaupun ok tapi kena tengok gak sebab tak tahu kehidupan akan mendatang. kot susah ka...senang ka...yang penting kena ikut suit badan dulu. Kot tak terdaya janganlahhh.sampai rasa susahkan diri.

Lagipun mostly student UPM, UPNM ( STAF ) dan TNB banyak kat sini, mungkin diaorang minat kot nak sewa. Sekarang ada orang sewa tapi tak dapat cover bulanan payment bank owner lama...huhuhu. Takperlahhhh aku survey lagi kot sebab kitaorang bukan terdesak pun. Just sajer test powerrrrr. Ada ka orang gini...aku lerrrrr.

So setakat ni aku sentiasa dapat update blog aku. aku akan cuba update setiap hari dalam mencapai impian aku...aper yerrr?









No comments:

Post a Comment