Sunday 15 April 2012

Dah sampai bangi



Fooh....letih aku hari ni...pergerakan dari Penang ke bangi dengan kete memang memenatkan. Rasanya nak tukar cara transport lak..mau aku cakap nak naik "belon" lepas ni....

Tadi aku bual dengan pemandu aku. ..wah dia pun dah ada tanah nak buat rumah gakkk.ish lagi advance dari aku..sebab dia dah ada. bandingkan ngan aku yang belum ada lagi...pemandu pun dah ada tanah untuk bertapak...

Tapi bak kata ingatan investor lain. jangan tergopoh-gapah. Kita tengok orang lain dah ada, kita pun nak ada...tapi kita takda kemampuan. So kena suit dgn badan dulu. gaji cukup tak? tanggungan ? belanja lain? Inflasi lain? kekangan yang ada...jangan sampai kehidupan kita terganggu sebab nak mencapai apa yang orang dah ada..So aku kena kaji balik planning aku..,..Sebab banyak nak kena review ( sama jer kaji dan review ).

So sekarang masa ujntuk mengkaji. lagipun dengan keadaan sekarang  banyak petunjuk ekonomi yang kurang memberangsangkan untuk melabur...



Adios tidur dulu..esok pagi tah apa nak kena dalam meeting. harapnya semua dalam keadaan baik.



No comments:

Post a Comment