Thursday 19 April 2012

All Terrain Vehicle ( ATV )





Ha...ini kenderaan yang aku cari nak ulang alik keje. amacam?  motor ni aku jumpa kat kg aku tempoh hari...tapi tak laju sangat. slow ...bila aku nak sampai umah aku jika laju gini..

Kalau ada 10 ekar sawit mau aku beli kenderaan ni sebab nak round-round. Rega? Aku dengar dalam 6k jerrr. Tapi maintenance tah lerrrr.

Aku sekarang tengah berbelah bagi nak beli kenderaan apa untuk ulang alik keje...buat aku buntu sebab banyak gak pilihan...tapi paling praktikal selagi jimat minyak sebab aku agak rigid dengan kos. menjak aku masuk pengurusan kewangan ni agak kedekut. tapi bini aku sound isap rokok boleh plakkkk...Pheh ayat tajam...aku cuba rentikan rokok tapi fail jerlahhh.


Aku agak tension dengan keje sebab aku tak minat. training bukan syok sangat sebab ilmu aku tak mencukupi tetapi ianya agak drastik bila atasan letak aku bahagian training. tah lerrrr. sampai bila bertahan.



Oklah...adios..



No comments:

Post a Comment