Friday 20 April 2012

Meeting lagiiii

Salam semua...

Aduhai..dapat Telegram td ( e-mail ). Kena meeting lagi dekat ibupejabat plak pada 24 April.Waduhhhh jenuh meeting ni...tapi AKU SUKA...bukan apa, ader benda aku nak buat...so sambil nyelam sambil minum air..tu yang aku suka.awal-awal aku booked laaaaa.

Potential nak sambung blaja lerrr. Aku tengah mohon tapi kena jumpa dengan penyelia universiti.ape kebende nak buat..tu yang amik peluang...lagipun sampai bila aku nak duk stay sini..banyak potensi dalam diri kita tak dikeluarkan..so sambung belajar lerrr.




Cadangnya nak amik yang ada related dengan keje aku..supaya aku dapat fokus dengan belajar. lagipun aku lihat seangkatan aku banyak yang tak amik lagi so aku amik langkah dulu..sebab macam ada arahan tersirat supaya semua staf kena amik advance degree. sekarang ni degree holder banyak sangat. tu yang cadang amik tu...

Oklah..ngantuk..


salam

No comments:

Post a Comment