Saturday 14 April 2012

motor untuk jarak jauh.....




Hohoho...sejak aku kena transfer jauh rasanya kena amik moto gak nak jimat budget..tempat keja aku ulang alik dalam 160km tu...jauh bangat. so aku pun risik-risik motor yang sesuai, budget, maintainance dan macam-macam.

at last aku rasa berkenan dengan LC 135 ni..aku survey sampai Alor setaq survey harga..wooo murah. untuk 5 clucth rega baru 6940 otr.. lagi murah dari butterworth. Penang secara pukul ratanya semua 7 k keatas...

tapi bini aku dah pesan sat ni bersalin, kete kancil dia tak saper pakai. pakai jerlahhh. sekarang baik simpan duit...dah terpikir balik.

Sekarang aku ulang alik harian memang tak larat tapi berapa kali aku masuk ofis boleh kira sebab banyak keje luar, lagi pun memang aku jarang keje dalam ofis.

well tengah fikir balik. dengan saiz badan aku ramai cakap baik amik FZ, tapi aku tak minat sebab tadak bakul dan aku tak suka bawak motor clucth kat tempat sesak...

ish mana yang sesuai..



No comments:

Post a Comment