Tuesday 24 April 2012

cantiknya ikan pari ni....









Salam...


aku baru balik dari  bangi...pagi ader meeting..then tengahari hantar proposal aku nak sambung blaja kat UPM...waktu aku anta tadi, rerupanya aku orang no 2. Klik aku dah antar rupanya...tapi dia mintak sambung blaja kat UK. United Kingdom maaaa.bukan Ulu Kelang.

nampaknya aku kot kena compete sebab selalunya ketua jabatan takkan lepas sekali gus 2 orang...ni yang aku cuak..tapi pikir balik..kalau ader rejeki adalahhh.kalau takda rejeki pun, mungkin kat tempat lain. Semua orang ada planning..tak dapat plan A, ada plan B. Kantoi gak  ada plan C. Yang nyata aku nak buat aku apa yang aku suka selagi tak salah..

Sempat tengok senarai pegawai yang dah tamat dan sedang sambung...ramai rupanya...tetiba aku jadik kecik sangat sebab ramai juga sokongan yang sama level education..mereka dah gerak awal sambung dulu, so sekarang tengah tunggu rejeki jika kekosongan kat tempat aku or tempat lain...

aku jumpa gambar pari ni...mak aih banyaknya dan cantik...ni kalau dapat kat mak aku abis di asam pedaskan..hehehe.tapi boleh makan ka?..boleh kot selagi ianya ikan dan tak idup 2 alam..
Ikan pari ni kalau kecik sedap, tapi bila dah besar agak kureng sikit

Ok...

No comments:

Post a Comment