Sunday 29 April 2012

Penat...

Salam,

Khamis 26 April aku dah gerak ke Key Ell..biasalah mesyuarat lagi pasal latihan plak...Minggu ni jer aku dah 2 kali travelling ke KL. Memenuhi tuntutan tugasan..Metingnya Jumaat pagi so kena gerak awal..

Dalam meting tak banyak info yang aku dapat sebab tak relate dengan aku sangat..banyak kepada pihak berkuasa negeri...selesai jer mesyuarat jam 12 tengahari cepat-cepat aku blah dari KL..aku tak mau sangkut dalam jem...28 ada perhimpunan kat KL so dah tentu 27 lagi dah sibuk macam-macam...so sebelum  sangkut aku dah cakap dengan pemandu kita kena keluar segera sebelum seksa dalam jem.


Then, 28 tengahri plak ada majlis perkahwinan anak pegawai atasan aku kat Bangi...aduh letih lerrr  hadir. tapi mimikirkan dan sampai aku layan jerrrr.lagipun semua pegawai atasan ada...so aku just tunjukan muka sahaja. Selesai jer majlis terus aku cabut balik Penang...memula aku cuak sebab ada Perhimpunan ni...so dari bangi nak ikut mana? Aku gamble jer ikut tol sg besi terus ke  Istana lama...nasiblahh. Alhamdulilah selamat. sebaik sahaja lepas tol duta, pemandu terus tekan minyak balik..

So bulan May akan datang aku sibuk...Kem aku ada latihan bersama dengan PTD plakkk..Then 13-15 aku kena ke bangkok sebab ada seminar dan pada masa yang sama adik aku kahwin pulak pada 11-13 Mei..so mana nak layan...jem aku dibuatnya..ish nak jer aku tolak sebab agak tergopoh gapah..ni yang aku tak suka...mana bini aku nak due lagi...so kena setting awal.




Perhimpunan ni yang buat aku takut jem pada 28 April 2012


Borang sambung belajar dah submit ke sumber aku..tak tahulah aper citer...kalau lepas, alhamdulilah kalau tak kena ada plan B.  Sememangnya aku dah downgrade moral setelah kena pindah tempat yang aku kurang berkenan...nak dapat feel lambatt..tu yang apply..tengok camna.. tapi aku rasa pasal aku tak minat nak keje kat sini dah mula menular ke ibupejabat..sebab semua staf tanya, camna tempat baru...hahaha.So pihak atasan musti hantar aku sambung belajar...sebab aku ada ke, takda keee...tempat tu boleh jalan.

Borang taksiran cukai pun dah hantar, tapi BINI aku hantar..phewww.sebab aku bukan tahu sangat nak isi...so dah lepas satu perkara..


Oklah. Jumpa lagiii






No comments:

Post a Comment