Wednesday 11 April 2012

Gempa bumi acheh

Salam semua,


hari ni aku cuti....huhuuh. Aku cuti pun sebab dah lama tak cuti dan nak releks. semalam gempa bumi kat aceh. Havoc gak kat penang ni rupanya..seperti mana yang kita sedia maklum ianya telah menjadi trauma susulan kes Tsunami 2004 yang mana takut berulang lagi. Lebih-lebih lagi bagi area yang pernah kena iaitu Pulau Pinang dan Kedah...

so ari ni aku duk umah jer..layan anak aku. cukup suka dia tengok aku. Bukak jer mata bapak dia kat sebelah..so happy lerrrr. Just bawak dia kat KFC jerlahhhh. ari ni aku dapat jemputan untuk attend DSA 2012. 13th Defence Services Asia ( DSA ). Menarik untuk tambah ilmu aku. apa-apa hal kena tengok jadual aku. ada peluang tak kan aku lepaskan..


Oklah aku nak berblogwalking..tambah ilmu didada

No comments:

Post a Comment