Monday 30 April 2012

Pangsapuri Melor, seksyen 5 bangi







Selepas meeting, sempat aku tengok pangsapuri yang nak buat kat bangi, pangsapuri Melor, JV PKNS dan Company VCS..bukak dalam 756 sqft. rega dalam 110 k. Menarik gak ni..kat tepi sungai. seksyen 5, bangi. leasehold. bilik 3 dan 2 bilik air..ada 5 tingkat kalau tengok gambar tu..ada 400 unit...ish nak amik kerrr? aku bincang dengan bini, tapi dia kata kena tengok dulu sebab budget pun nak kira gak..dalam 700 sebulan tu..sewa boleh cover keee? Ish rumah sekarang ni dah mahal sangat..

So sesape nak tengok boleh datang kat sana. jalan masuk dekat dengan pusat perabot bangi berhampiran dengan stesyen bas kajang.  ada pejabat jualan nak bukak kat atas kedai mamak berhampiran projek tu..bini aku cakap dekat dengan taman tenaga...situ pun banyak kosong..entahlah aku tak habis survey lagi...

Sekian laporan dari aku...hehehe

No comments:

Post a Comment