Monday 17 February 2014

Mutiara kata



Salam bahagia semua.


Macam mana hari ni..harap semuanya berjalan lancar.  Minggu ni adalah minggu akhir cuti semester aku. hubung minggu ni pengajian aku akan bermula kembali. Setelah keluar keputusan periksa yang lalau, aku harap keputusan semester ini juga akan bertahan. Rasanya semester ni lagi aku ketat. Sebab ikutkan aku final semester tetapi ada masalah sikit aku terpaksa menyambung satu semester lagi.

Gelombang kenaikan barang semakin baik sekarang. Dulu aku ingatkan beli keperluan di pasar raya ternama dapat mengurangkan kos ternyata meleset. Semakin naik. Sehingga terpaksa menghadkan perbelanjaan kerana kenaikan harga barang mendadak.

banyak "action plan" mesti dilakukan untuk mengurangkan tahap perbelanjaan tetapi pada masa yang sama tidak menyusahkan hidup. Tak kan aku nak halang pengunaan eletrik semata-mata kerana nak kurangkan belanja eletrik.

Aku akan cuba...

No comments:

Post a Comment