Wednesday 5 February 2014

Cari tanah lot...

Salam sejahtera



kan ke menarik jika dapat tanah lot macam ni....




Petang semalam aku bersama agen hartanah melihat tanah lot yang untuk dijual. Harga 90k untuk kawasan bangi. bagi aku agak murah jadi aku berminat nak lihat dan beli jika menarik. So aku bersama dia pun melihatlah kawasan tanah lot tu. Terletak di kawasan Pekan Bangi lama. Bila aku melihat semuanya tidak mencapai apa yang aku harapkan. Jalan masuk takda sebab semua tanah lot belum ada rumah, dekat dengan talian voltan tinggi TNB ( yg ni aku cuak ), dan sempadan tempat pelupusan sampah plak kat situ..


Jadi aku amik keputusan " kurang berminat " walaupun berbagai ayat agen maklumkan. " bagus untuk pelaburan", "akan dimajukan dalam 2-3 tahun", dan berbagai lagi...Walaupun geran individu tetapi faktor nak bangunkan pembangunan lambat lagi membuatkan aku kurang berminat. Yang perit ialah semua urusan adalah tunai. Phewww.. Mana nak korek duit..


So aku dengan penuh hormat maklumkan kurang berminat. Takpalah ada rezeki mungkin kat tempat lain...

No comments:

Post a Comment