Monday 30 September 2013

C.skinfix..Produk berasaskan ikan haruan untuk menyembuhkan luka-luka..







Salam,

Sementelah aku nak cuba berniaga dengan internet, aku tampilkan produk kesihatan ni pada semua..Testimonial pun ada...

Skinfix,


Cecair semburan berasaskan pati ikan haruan. Hasil usaha kajian penyelidikan pensyarah USM bagi mengubati luka-luka dari berbagai kesan. Contohnya kesan dari luka diabetis, berkhatan dan sebagainya. Seperti kita sedia maklum pati ikan haruan mampu menyembuhkan kesan-kesan luka dengan segera. Cuma ada dari kalangan kita tidak berselera untuk menjamah masakan ikan haruan. tempahlah sekarang sebagai simpanan mahupun hadiah. Ianya telah terbukti berkesan. PM saya ataupun hubungi saya 019-2154619 untuk harga. Cash on delivery bagi kawasan bangi, serdang dan sekitar. Pos pun boleh..Pengedar juga diperlukan..


Ha...sesiapa yang berminat boleh menghubungi aku seperti alamat yang tertera diatas...




No comments:

Post a Comment