Monday 7 October 2013

Sambung belajar gakkk

Alhamdulilah, akhirnya bini aku gak dapat cuti sambung belajar..


Syukur alhamdulilah sangat sebab ianya harap dapat merubahkan kehidupan aku lebih baik..Ini kerana kami dalam keadaan yang kritikal. Kritikal kerana anak-anak aku kecik lagi jadi perhatian amatlah diharapkan. Bila aku tamat belajar nama aku sudah tersenarai untuk bertugas lagi di Kedah. So dah tentu bini aku terkontang kanting kat Selangor ni menjaga 3 hero yang tengah meningkat naik. Dia dapat sambung belajar harapnya perhatian pada 3 orang ni dapat dapat diberikan dengan khusus lagi..Tempoh anak-anak ni sedang membesar sangat kritikal kerana ianya bakal mencorakkan masa depan mereka. Jadi aku taklah risau sangat jika kena bertugas jauh-jauh..

Syukur alhamdulilah lagi sekali lagi...


Azam



No comments:

Post a Comment