Saturday 5 May 2012

nak buat bantal kekabu




Gambar atas adalah contoh kekabu mentah yang baru aku beli...Cadangnya nak buat tilam baby + bantal..Aku beli baru Rm 30.00 sekilo kat pendang...sajer nak test tidur kat bantal kekabu..orang kata best, nyenyak, lembut dan sedap bila dipakai...so aku cuba beli dan buat sendiri..sebab ada orang kata yang dah siap kekadang ada campur biji kekabu dan " bahan lain". Tak pure..so aku beli sendirilah..dan cuba buat sendiri...

So sesape nak beli kekabu mentah boleh cari kat Pendang...kalau nak aku belikan pun boleh tapi kos hantar tanggung sendiri...yang ni sure pure sebab isi dalam guni dan terpulang pada kita nak isi dalam sarung bantal..dengarnya kalau tak sedap pakai cuba jemur..mesti lembut balik...

Hubungi azam 019-2154619..promote lagi....


Oklahhh

No comments:

Post a Comment