Monday 7 May 2012

Gulai batang pisang




Salam...


Menu tengahri aku kat Baling...Dengan ikan bakar+ kuah asam, gulai batang pisang serta ulam pucuk paku rebus dan betik rebus...aduhai..bertambahlah saiz badan aku yang sedia ada sekarang...,niyang aku cuak sekarang kerana menjak aku jejak umur 30 dah lari BMI aku ni...kerja aku ni menuntut BMI cantek dan pakaian uniform aku dah tentu tak kacak...

Menu atas memang menyelerakan...Lebih-lebih lagi dengan gulai batang pisang..jarang-jarang ada tapi kat baling ni dah biasa..sebab batang pisang ni bukan sebarang boleh masak macam ni..Dengar kata pisang hutan jerrr..

Semenjak aku kena kerja kat kedah, aku tak rasa thrill lagi kerja aku ni..So something kena buat supaya kehadiran aku kat sini dirasai...


Oklahhh


Ngantuk dahhh

No comments:

Post a Comment