Thursday 15 November 2012

tanah kosong



Salam,

Tanah ni dah lama aku dan bini aku beli...Tanah kosong jer.... gambar kat atas ni sempadannya.. sebenarnya planningnya nak buat tapak umah jerrrr...Yerlah umah sekarang mahal dan rasa tak berbaloi nak beli, so pas pencen mungkin nak migrate kat Muar plakkk.

luas 1 ekar jerrrr. Memandangkan aku akan sambung belajar so aku buat keputusan nak usahakan tanah ni sikit-sikit..Dulu buat loan beli tanah ni so bayar buta jerrrrr. takda hasil so kena buat sesuatu..At least ada income. Cuma masalahnya masa aku sangat terhad. Dengan kerja tak menentu asyik travelling sahaja dan aku duk kat belah utara ni menyekat usaha..

So rasa-rasa dengan 1 ekar ni tanaman apa yang sesuai?..Kurang jagaan tetapi ada income cikit-cikit masuk kira oklah...


Azam

No comments:

Post a Comment